неділя, 11 грудня 2016 р.

До 100-річчя від народження І.П.Багряного з категорією юнацтво проведений огляд літератури "І.Багряний - політичний діяч і письменник". Був обговорений роман "Тигролови". 
Перебуваючи на окупованій німцями Західній Україні, переховуючись деякий час від Гестапівців у Моршині, Іван Багрянийнаписав твір за 14 днів. В основу роману поклав власний гіркий притайожний випадок:

"Мені не треба було нічого вигадувати. Життя товпилося в моїй душі і виривалося, як Ніагара. Країну, про яку я писав, я любив, як свою другу батьківщину, хоч і потрапив у неї невільником...
Я не просто писав, я - жив! І упивався тим життям, повтореним з такою страшною силою, що перевищує силу реальності на багато разів."
 
Твір був вперше надрукований 1944 року у львівському журналі «Вечірня година» у скороченому вигляді під назвою «Звіролови».

Немає коментарів:

Дописати коментар